lovelyemiralisa…

Salam Dari Newcastle Upon Tyne..

Selamat Hari Ibu..

Salam..

ok, malam ni terasa sedikit rajin untuk memblog. Bukan apa takut terlupa bila tiba harinya..

diam tak diam dah masuk 6 tahun saya menjadi seorang ibu..

masih lagi terasa perasaannya waktu saat pertama dulu.

Rasa tak percaya dah ada anak…hehe..maklumlah, perasaan muda remaja..

bes ada anak.

lagi bes kalau umo muda tp anak berderet..5 ker, 7 ker, 10 ker….

memang menjadi impian. tp…rasa mcm tak mampu jer..

tak mampu dr segala segi.

fizikal dan mental..

layan karenah anak memang seronok,

tapi penat! lebih2 lagi bila ada tekanan di tempat kerja

kesian anak bila penat tu dibawa balik ke rumah..

walau di cuba sedaya upaya melayan,

kadang2 terbabas jugak.

sebab tu project ke-3 asik tertangguh jer..

takut tak mampu menggalas.

nak..bukan tak nak..

nakk sangaatttt…

tapi skg mungkin blom sesuai..

tapi bila??

tah! xde jwpn..

okay, sebelum saya melalut tak pasal, balik pada tujuan n3 sebenar..

Untuk bonda tercinta, ibunda mertua terkasih dan semua ibu2 di dunia yang sgt dikagumi…..


Menjadi ibu bukanlah tugas yang mudah. kita perlu menjadi ibu untuk tahu betapa berharganya ibu kepada kita…

Kasih sayang yang tak akan pudar untuk kalian..semoga hidup sentiasa dirahmati dan diberi kesihatan yang baik disamping anak cucu yang sentiasa menggembirakan….aminn.

7 May, 2010 Posted by | Uncategorized | Leave a comment