lovelyemiralisa…

Salam Dari Newcastle Upon Tyne..

dapur saya..

cerita yang dah lama terperap..

alkisah dapur saya..

ni 3D design..

realitinyer ini….

ni lagi real….huhuu..

tetiba nmpk byk barang luaran…isk, dlm gambar nmpk serabut la plak!

mcmana nak meminimakan pemandangan di sini?? kalaulah semua boleh masuk dlm..alangkah bahagianya mata..

tapi sah2 fungsi tempat ni..yalah, selama ni koya tgk dapur omputess yg cantek, kemas, simple jer….

sbbnya dorang ni ada microwave satu dah cukup….dapur bukan untuk masak pun kann….tak mcm kita…

errr….akak melayu ni masak kerrrr???? ūüėÄ

agak2 mana satu ayer tangan saya?? kahkahkah…

ya…ada taw!!

story nya:

1. dapur ni blom siap sepenuhnya. tgk jenang pintu toilet blom abis mekap lagi. tunggu cina tu tak datang2..xpe, duit dia kitaorg hold lg RM2k++. ko tak datang, aku cari kontraktor lain. setel!

2. island ni asal usul nya ditgh2. tp bila tgk jalanraya yg xbrapa nak lapang utk askar2 batalion lalulang, maka tak menjadilah island ku itu..jadilah dia tanjung disitu…huuhuuu…

3. tetiba jd peberet port utk segala aktiviti..tu yg lappy en. suami pun menyinggah. ala2 kopitiam gitu..

dan….

4. w/pun ada dapur segala bagai alatan canggih tak canggih, dapurku masih suci murni sbb kami dh sebulan lebih¬† tumpang masak kat ‘MyRasaRasa’…hehhee…ok2, saya berjanji apabila jenang pintu sudah siap, dapur kita akan mula beroperasi..(heheh..ada kaitan ker??)

**ni bukan rumah saya, ni rumah makcikea..


bersambung di episod seterusnya..banyak lg blom setelllll!!!!!!!!!!!!!

23 April, 2010 Posted by | Uncategorized | 8 Comments