lovelyemiralisa…

Salam Dari Newcastle Upon Tyne..

cerita cekgu..

salam..

ari ni sabtu..

another sabtu yg kena keja..

aduhai betapa malasnya nak pi skolah hari sabtu..

tapi mengenangkan imbuhannya seminggu cuti raya cine nnti,

akak gagahi juga..

hari ni akak pakai lain skit dr biasa.

alah bukan pelik apa pun..

skirt ngan blaus jer.

almaklumlah cekgu, semuanya xboley..

tapi akak ni degil.

akak belasah jer, asal bukan seluar…

bosan sehh asik pakai baju kebangsaaan jer..

pelik jugak, kalau kaum lain boleh jer..mcm2 pakai.

kita apahal takboleh pulak?

bagi akak, selagi sopan, pa salahnya

jubah ke skirt ke..adalah lebih baik dr kebaya ciktipah janda tu..

ketat, belah sana-sini..

sebenarnya kalau sekolah kl dulu akak hentam jer. ari2 biasa pun..

takde pun yg menegur.

cuma bila pakai jubah adalah yg sound…

pelik!

tp kat sek melaka ni jubah ok jer…

skirt plak yg nmpk weird…

so bila akak pakai hari ni,

ramailah yg menegur…

bagi akak takde yg luar biasa pun..

biasa jer..

bukan akak pakai skirt yaribba yaribba pun..

bukan takat cekgu, budak2 pun ramai yg tegur..

tp antara ramai2 tu…

tetiba..

akak terima surat chenta…

hahahhahaha….

budak ni akak selalu marah..

kerja lambat asik main jer…

tapi hari ni..

tetiba akak terkedu, sampai tak boleh nak marah dia lagi..

lain cekgu ajar, lain dia tulis..

patutlah khusuk jer dr tadi…

rupanya ini yg dia dok mengarang..

err….budak darjah 2 agak2 ikhlas tak?? hahahah

akak selalu bwk kamera walau dimana dikau berada…

tetiba akak rasa nak snap gambar dia buat kenangan..

bukan sbb dia menceriakan hari sabtu akak..

tapi sbb dialah, akak dapat pengajaran baru di hari sabtu..

smlm akak dapat adiah. pun dr budak yg selalu kena marah..

akak tetiba rasa nak meresap dlm alam kanak2 semula…..tak ada perasaan dendam atau kecik hati kalau kena marah.

seronok kan?

sekian cerita hari sabtu saya..

mari membuat lawatan muhibbah ke jusco baru sekarang!!

Advertisements

6 February, 2010 Posted by | Uncategorized | 3 Comments